Jihoo,fredag !!!

Burr, vilket väder !
Det har regnat hela natten och hela dagen har varit blåsig och mörk.
Det känns inte så där jätte lockande att ut och traska med hundarna,men som ansvarsfull matte gör man det ändå.
Hösten känns verkligen som den är på gång nu.

I morgon fyller mammsen år och efter hundutställningen skall vi gå ut och äta grillbuffé på Livingroom tillsammans.

Men ikväll ska vi hem till Conny och Annika en sväng.

Och innan jag hoppar i säng i kväll måste "Pöjken" bada och föna benen och skägget.Låter kanske konstigt men det är hunden jag pratar om *fniss*

Jag hoppas verkligen att vädret kommer på bättre tankar och att det skiner upp och gärna blir lite varmare inför morgondagen.

Nu ska jag ut med voffarna, ha en skön fredagkväll //Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0