Idol eller Zlatan ?

Tittar på IDOL och förundras över hur vissa fick sitt självförtroende,var det av föräldrarna eller var det på förskolan.
Vi uppmuntrar ju alla våra barn att sjunga och talar alltid om för dem hur duktiga dom är,och hos oss sjunger vi hellre än bra..
-Men därifrån till att stå framför juryn........är steget enormt, oändligt rättare sagt!

F-n jag hade också velat gå på förskola när jag var liten och jag önskar att jag hade begåvats med ett unns av det självförtroende dessa unga "idoler" uppvisar,tondöva eller ej.

Nu ska jag krypa till kojs,för Zlatan klara jag mig utan i tv rutan.
Att dela hans lönekonto skulle jag däremot gärna ställa upp på. 

Ha det mina vänner //Erika

Kommentarer
Postat av: katarina

Ja du Erika vem skulle inte vilja ha det, men oj vad det skulle handlas!!!!!!!!!!

2009-09-16 @ 22:44:19
Postat av: Åsa

Jag skrattar nästan ihjäl mej åt IDOL, men ack, så kul det är och en del är ju såååå duktiga!

Ja du, Zlatan kan jag leva ett helt liv utan att se, men som du säger, vill han absolut dela sina pengar med nån så ställer jag upp:)

Ha en bra-dag!

//Å

2009-09-17 @ 07:40:55
URL: http://bounders.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0