Härliga fredag kväll

Tacco kväll med familjen och jag intar just nu min andra Xide (cider),det är fredag,Idol och just nu känns det helt ok faktiskt.
-Va mer kan man begära av ett helt underbart liv ?

Funderar på om jag helt enkelt ska spara godispåsen tills i morgon.....
-Mmm I-lands problem,jag vet...

Pedant gubben städade som bäst när jag kom hem,dammsög och torkade liser på alla fyra.Jag slet ur sängen och ska bädda i rena lakan innan vi går i säng.
Sovmorgon i morgon,mammsen och pappsen kommer på frukost i morgon (som vanligt)

Måste ta och bada och kamma lite ull på Märta i morgon,hon är verkligen vidrisch i skägget efter att ha ätit biffstroganoff och ris......

Såg ni förresten Jesus look a like´n som just var på Idol,herre guuud vilket fjun.
-Jaaaa, ett riktigt lite gosse barn.
Pojken var så fin sååå i linnet när han svetsade och var så där snyggt skitig
-Mmmmmm ! *me like*

Krams /Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0