Bild blogg idag

Idag får det bli en bildblogg,man brukar ju säga att "bilder talar för sig själv".
Katta och jag var som vanligt på golfen med hundarna, och som vanligt i ett strålande höstväder.

Titta och njut..





Lovisa






Elvira




Amigo, -Åhhhh älskade hund!






Piraya ,och Ria som med hela kroppen visar hur väl hon vill.







Ria















-Sååå,fin va ?
Det där var Maja i ett nötskal...








Hunden hela dagen,Märta fjärta,dagens riks pucko...You name It

Sen har ju mysprupparna varit här också...








Sen vart det varma mackor hemma,naturgodis och IDOL
Och i morgon slutar jag "tidigt",
-Va säger du Katta,ska vi ta en sväng då igen innan jag ska tillbaka på jobb möte?


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja det är bara att du ringer å kolla om jag är hemma. Men det blir så lugnt inne efter våra turer med hundarna kan inte förstå varför "FNISS" super fina bilder, synd att kameran är så stor haa haaa

2009-09-29 @ 21:39:02
Postat av: Anonym

Härliga bilder... nu är ja så trött attt ja ser i kors.. snöflingan ligger som ett plåster på mig, så allt är bra.. krams

2009-09-29 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0