söndag...

Ännu en slappar dag,har bara kupat rosorna ute och så mycket mera har det inte blivit.Måste ha gubbens hjälp till att få ordning i förrådet och han är strängt upptagen med att få färdigt staketet som börjar likna murarna runt Kumla.....
Jag var in till apoteket på Köpis en sväng och sen åkte jag hem och lagade en kycklinggryta med grönsaker,curry,sambal olaek och cocos mjölk.Mycket gott och starkt.

Sen vart huset fullt ,tänkte jag säga.Både vår förra granne dök upp och Katta och Asko som kom med tårta till kaffet.Som vanligt en trevlig pratstund om både ditten och datten.

Har också badat Lovisa som nästa helg ska debutera på Pudelklubbens utställning i Gävle, herregud så spännande det ska bli,kommer hon att kunna uppföra sig?
Aja,hon är vår gullunge ändå.Men vi satsar på BIS-valp *ha ha*

I övrigt bjuder väl knappast veckan på något mer storslaget än ett personal möte som känns mer som en lång pina.

Nu ska jag titta lite tv.

// Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det jag sa om staketet ;) Innan han är klar kommer det både finnas taggtråd, valgrav och bevakningskamera. Kramar

2009-09-27 @ 21:15:46
URL: http://eliinkvist.blogg.se/
Postat av: Katarina

Haa haa du är då för rolig du Elin hjärtat!!! Men visst är han duktig Pappa Björn, staketet blir så fint...

2009-09-28 @ 03:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0