Vill bara säga -Tack,underbara vänner!

Tack för en underbart rolig kväll mina vänner, jaaa jag har skrattat så magen värker.
Super god mat, jag åt Lax planka *mums*
Jag var nykter och körde , men jag hade lika roligt för det.
-Eller jaaa,det var väl bara "A" som vart liiiite på lyset och då blir hon ju hur rolig som hellst.

Vilken kväll, skrattar fortfarande för mig själv....
Hem kom vi, vissa i strumpfötterna *asg*

Hämtade Lovisa efter jobbet hos Lotta, nybadad och fin.
Och i morgon gäller det..
Kameran är laddad och vi är redo.

Nu ska vi hoppa i säng så vi orkar upp i morgon.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med Lofisa! Kram

2009-10-03 @ 07:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0