Ungarna är hemma !

Tittar in och gör en snabb blogg så är strax före 06.00.
I går kom då äntligen ungarna hem från Tunisien,trötta ,frusna men ganska belåtna tror jag.
Även om dottern vill ta första plan tillbaka till varmare land, för precis som mig är hon en frys lort...
Tre nya hibiskusar hade hon med sig hem åt mig,se så fina !


Jätte stooor blomma !


Och detta tror jag är en sk. "Sleeping" hibiskus.Dom slår aldrig ut sina
kronblad helt utan ser ut som en knopp hela tiden.

Lite övriga bilder..








Dags för.....








På väg i bil till...



just det , SAHARA !





Elin matar kamelbebis


Grabbarna var mer lekfulla och njöt av värme och bad..





Men nu är dom sagt hemma och livet fortsätter sin gilla gång..

Nu ska jag åka till jobbet för att göra mitt tidigt skift.Lite nervös då vi fått ny larmdosa på jobbet med kod och grejor.Varför kan inget få vara som det alltid har varit ?

Ha det mina vänner. //Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men Gud så fina kort, och så på hjärtat då som är vacker som ängel!!!! Välkomna hem och kram på er

2009-10-22 @ 01:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0