Hundväder ?

Varför säger man så egentligen,kan inte finnas någon annan bakgrund än att man menar att hundarna drar förskräckligt med skit i detta j-la väder,men som alltid i sverige....
-Börjar det regna så slutar det aldrig !

Vavvorna hatar väder och speciellt detta väder.Dom ligger helst under en filt med sina koftor på.Att vara nakenfis i detta väder går då rakt inte för sig.Och tänk jag håller med dem,jag hatar också detta regnande...

Jag slutade tidigt idag och när jag kom hem var dottern redan här,hon sitter helst här och pluggar.
Så jag gjorde lite varmt te till oss och sen fikade vi lite.

Jag borde gå en långpromenad,men jag gruvar mig för att gå ut i detta väder och ännu mer för hur skitiga hundarna blir.Båda pudlarna och Märta är ju faktiskt nybadade och det känns lite extra motigt då.

Så jag tror faktiskt bara jag går en snabbvända i skogen med dem.
Sen ska jag laga lite mat och idag blir det lite av favvo mat, stuvad spenat.
-Hur gott är det inte med panerad fisk,koktpotatis och stuvad spenat .
-Jaaaa, jag säger bara
-Mums.

Fast det gör ju jag åh andra sidan nästan jämt

Tjipp,tjopp // Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jaaaa jag hatar hatar hatar de här jä--a vädret, blött blött överallt... Krams

2009-10-27 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0