Fredag !



Och jag ska bara mysa i soffan,eller rättare sagt så länge jag orkar...
Känns redan nu som om det blir en tidig kväller,är så j**la trött att jag ser stjärnor.

Vi har ätit kebabrulle och jag är så mätt så jag bara vill vända ut och in på mig själv och funderar just nu bara över varför jag inte köpte en sallad istället för,men när jag tänker efter så har jag redan svaret på den frågan....

-För att kebab rulle är fetare,godare och helt underbart.....*mums*

Nåja ,får man ta ett rykande varmt bad på det här så sover jag sött som ett spädbarn inom kort.

Katta och jag var på golfen och gick med hundarna på eftermiddagen och tro det eller ej ,jag hittade hundhalsbandet jag tappade där för 2 veckor sedan.Som vi letade då och nu riktigt kände jag på mig att idag ska jag titta lite extra igen också bara går jag rätt på det.
Va glad jag blev,då det var ett "broderat" halvstryp med mjukt skinnfoder.

Typ så här..


Nää nu ska jag tappa upp badet , och sen underbara sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0