Underbara fredag




Äntliiiigen fredag igen !
Också går det så himlans fort , vill inte,stopp stanna,bromsa farten nuuuuuu !

Har slutat tidigt idag och bara slappat, känner av det här vädret och just nu värker mitt ena lång finger så det känns som om det skulle kunna ramla av.
Jag har dock inhandlat en present åt dottern som fyller år snart.
Jag har hunnit med att bada en pudel,fönat och klippt.Och i morgon är det stora sprutdagen igen, andra IVOMEC sprutan och jag tycker nog det klias betydligt mindre.
Så i morgon blir det stå hej här igen,med både folk och fä.

Nu är dock gubben på väg hem med....



och till det ett glas...


Just nu avnjuter vi ett som heter Santa Babera, jätte gott och kan väl rekommenderas.

Och nu blir det IDOL och bara soffmys så långt ögonlocken håller....



ha en underbar fredags kväll,det tänker jag ha //Erika

Kommentarer
Postat av: Jane

Om du gillar rödvin ska du testa "Fleur du Cap". Finns tyvärr bara på tetra och är rätt så dyrt men det är väl värt det. Eller "King Fish" ett prisvärt californisk rödvin.

2009-11-07 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0