Tvär täppt och tårtkalas !

Tänk att jag nös tre gånger på raken i går och blev dyngförkyld, jaaaa feber hade jag redan.
Uch nu känner jag mig helt genomförkyld och huvudet spränger..
Näsan kan knappast bli snorigare och täpptare än så här och jag nyser och nyser..

Men jag har klarat arbetsdagen och jag tvingade ut mig själv på en motionsrunda på rasten, svinkallt var det..
Jag hoppas jag ska klara morgondagen också, så jag inte blir sämre i natt.
Det känns så onödigt att vara hemma en dag bara,man förlorar alldeles för mycket pengar för att man ska unna sig själv det..

Trots förkylning så har vi ändå firat dottern idag, hon fyller ju 19år idag !!!!!!!
Tänk va tiden skenar iväg,jaaaa jag känner ju mig som 25 än ja = )

  
6mån                                                  19år

Vi fikade Gräddtårta med jordgubbar och hade en liten mysig stund, det är ju så sällan man får umgås med dem alla på en gång nu för tiden.

      


Näääää, nu måste jag skicka gubben och köpa Nezeril för nu ser jag ingen annan utväg.....

Ha det bra /Erika




 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men lilla vän har du åkt på nöffsjukan??? Nu håller du dej borta från oss säger jag bara, orkar inte bli sjuk igen... Liiider sååå med dej din stackare... Många varmande krya på dej kramar från Katta

2009-11-12 @ 23:49:29
Postat av: Lotta-Djakartas

Morning morning.. vilken fredagsmysmorgon ja fick.. det är ganska så skönt o enkelt o vara här i Grällsta faktiskt.. Vaknade kl 06.47 o då var alla hundar ute i hagen (utom vappissarna då förstås) så nu har ja morgon mys med morgontv tända ljus små vapparna på golvet o Jonas är i skogen med Higgins o Eglaf.. Känner mig som en lyxhustru helt enkelt.. tänk va lite kan göra en glad.. att slippa en gång släppa ut alla hundar på morgonen.. Tro det ellöer ej ja har redan bloggat oxå..

Nu blir det heldag sen Idol ikväll..

Ha det kram kram

2009-11-13 @ 07:51:42
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Prillan

Heeej Erika!

Nu ska jag skärpa mig och följa din blogg när jag hittade den igen.

Hoppas det inte är baconsjukan du har åkt på.

Här på Gotland knallar det på som vanligt.

Kramis Prillan

2009-11-14 @ 18:59:48
URL: http://www.labradaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0