Tack gode gud för alvedon.

Somnade igår med världens huvudvärk, jaaa nu kan det vara pga en "jobbig" dag men det kan också hänga ihop med att det knakar och knastrar i min nacke när jag vrider på huvudet...

-Visst jag borde verkligen gå till kiropraktorn,men jag är så j-la snål med mig själv.Jag lider in i det längsta och går sällan iväg förrens jag knappt får luft.
Jaa det blir oftast så när jag gått med rygg ont länge,tillslyt kan jag inte dra in luften ordentligt...
Jag drar mig för att jag vet hur många hundralappar som bara fladdrar iväg och sånt här är inte fixat på en gång.Jag vet att jag vinner på det i längden ,men jag lägger hellre pengarna på annat,det bara blir så.
Och denna månad har plånboken stått som ett aborregap,jaaaaa herreguuuud va pengar det gått denna månad.
Kanske man ska önska sig i julklapp en omgång hos Friberg.



I natt hade jag sådan fruktansvärd huvudvärk att jag var tvungen att gå upp för att ta Alvedon,sov dåligt och känner mig skiiitans trött nu.
Men det som inte dödar det härdar.

Idag slutade jag tidigt ,så jag gjorde lite bankärenden och sen åkte jag in till Brynäs zoo och hämtade hundmat,sen hem och dammsög av,bäddade,plockade i och ur diskmaskinen och sen gick vi en promenad hundarna och jag och åkte sedan direkt hem till Katta och Asko och drack en kopp kaffe,jaaa jag avbröt dem helt enkelt i rusten av köket och tvingade dem att duka fram fika *ha ha*

Väl hemma så han jag bara möta gubben i dörren,sen stack han på möte på jobbet.
-Middag !?
-Njäääää,inte själv ,orkar inte och vill inte...
Så det fick bli tortillabröd med kallrökt lax på samt skivad fetaost (salladsost heter den egentligen) och lite svartpeppar och in i micron 1min och en stor kopp te.
Inte direkt något storkok,och säkert inte alls nyttigt,men j-ligt gott,prova gärna,tycker man inte om lax går det naturligtvis bra med skinka.

Tjipp tjopp // Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0