En helt vanlig onsdag...

Uch idag kändes det precis som om jag skulle bli sjuk, men jag stoppade kvickt i mig en alvedon och försökte vila lite när jag kom hem.
Men jag har såå svårt att vara still när jag kommer hem,kan inte koppla av och ex gå och lägga mig ett tag.

Men hur det var så piggnade jag till och feberkänningarna försvann.
Jag tog en kortare promenad med hundarna och tog sen en fika med dottern.
Sen åkte jag bort till mamma och pappas nya lägenhet för att se hur dom nya tapeterna blev som gubben höll på och satt upp.
Och tamme f-n det blir nog riktigt bra,trots att det är en lägenhet.....

Nåja,sen åkte jag hem och tog en liiiite längre promenad tillsammans med dottern och alla hundar.
Sen la jag in en annons på Blocket åt mammsen&pappsen, gjorde en toast och satt mig framför tvn...
Jaaa jag han bara äta upp toasten så plingade det i datorn,och det vara Anna längre ner på gatan som undrade om vi skulle ut och hurta.....

-Självklart skulle vi det, så det var bara att svida om och på med reflexvästen och knata ut i mörkret.


Och väl hemma är det sååå skönt,jag spetsade njutningen med ett rykande hett bad.


Där ögnade jag igenom nya Förskollärartidningen,läste några artiklar.

Och precis till Efterlyst började sjönk jag ner i fåtöljen och med tanke på att jag var på jobbet 06.15 i morse så tror jag det blir sängen relativt tidigt i dag.
Och vet ni ?
Jag tror nog jag kommer sova rätt skönt i natt,precis som de allra flesta nätter.



I morgon har jag lite sovmorgon ,men jobbar åh andra sidan längre då.

Och sen........sen är det F R E D A G ! ! !
Inte för att helgen är avsatt för något alldeles speciellt,men man är ledig och slipper alla krav.Gubben fortsätter väl sitt jobb i lägenheten för allt måste vara klart till sista november.

Nää mina vänner ,sov gott //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0