Underbara helg...

Äntliiigen fredag igen !!!

Min natt har varit rent förjävlig, jag vaknade inatt med en huvudvärk som sällan skådats.När jag gick upp för att ta alvedon bankade det i skallen för varje steg jag tog och jag kan inte låta bli att tänka på tumörer och aneurysm.
Förmodligen beror det på nacksmärtorna jag fortfarande har nattetid,dom avtar dock dagtid efter alvedon intag...
Lysande va ?

Nåja man ska inte klaga,det är bara resultatet av många många års hundtrimmningar och lyftande av alla små ungar på jobbet.

I helgen flyttar då mina föräldrar in i nya lägenheten, tyvärr så han dom inte med att tapetsera ena sovrummet och inte heller att måla taket innan dom var tvungna att flytta in,så det återstår att göra vid senare tillfälle.
Det blev ju betydligt mera jobb där än dom någonsin hade räknat med.
Men det blev så fint , och som mamma sa.....
-Så här fint har jag aldrig haft det.

Jätte roligt att dom blev nöjda.
Jag återkommer efter liiite möblering med bilder, före-efter bilder.
Och ni som nu trodde gubben tar ledigt ett tag ,trodde helt fel.
I morgon klockan 9 går han in på nästa jobb , vore väl dumt att bara slöa på sofflocket....
En eldriven garageport ska instaleras på ett nybyggt garage.
Och sen får han väl åka över till lägenheten och hjälpa till att montera upp diverse lampor och andra små detaljer.

Jaaa själv ska jag åka och kika efter ett par nya vinterstövlar och köpa hundmat,det är ju även vintermarknad på Nybo vid "Stilloftet" ni vet ?





Jaaa jag ska nog roa mig, tror nog jag ska ta en sväng in till Blomsterlandet också och köpa ännu en inflyttningspresent åt mammsen och pappsen...

I onsdags var jag ju in till Lotta på trimmet och fick för första gången se nya lilla toypudelvalpen från Solnes kennel i Danmark.
Och guuud så liten och så söt, och jag minns det så väl när vi tog hem Lovisa.Hon var ju såååååå liten och underbart söt...







Goa ,underbara hund.Mattes lilla älskling.

Nu ska jag se IDOL finalen och sen ska jag ta ett varmt skumbad.

Ha det // Erika

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Alltså, hur söt är man när man sitter där i krukan och kollar runt. Jag älskar dom små liven, helt underbara eller hur. Ujj, vad jag tänker.

Kram Erika och hoppas att alvedon hjälper dig.

Yvonne & grabbarna

2009-11-28 @ 00:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0