Brrr va kallt det ska vara då..

Kan ni fatta var värmen tog vägen då ?????
I dag när vi var ute med barnen på förmiddagen hade jag jeans,fleece fodrade överdragsbyxor,tröja,flecce fodrad vindtätjacka,mössa och fingervantar och det satt inte i vägen kan jag säga.
Fyyy bövelen va kallt det är.

Jag eller vi rättare sagt har en hel del rosor som skulle behöva komma ner i landen nu,men det får vänta tills risken för frosten är borta.Vi har fortfarande markfrost vissa nätter.

Nu har jag just ätit en jätte god sallad,med fetaost,varma kycklingfileér ,färska tortellini fyllda med soltorkadetomater och oliver,tärnad stekt baccon och rostade brödkrutonger.Mums,va god den var..


Och nu överväger jag starkt om jag inte ska ta ett varmt bad och sen se på lite tv..

Ha en trevlig kväll mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena bruden!



Visst fick jag bilderna, Tack så jättemycket:-)

Trevligt runt ringen var det ju också:-) Och i stugan på lördagskvällen;-)

Pussa på den lilla Lovisa:-)



Kram Maria

2009-05-14 @ 20:23:30
URL: http://www.kaspelix.bloggagratis.se
Postat av: Katarina

Hej på Er!!! Hoppas att allt är bra? Här är det jätte bra, vi är så lyckliga över lilla Ria så de kan ni inte tro. Så lillan blir kvar här, Maja å hon kan inte vara ifrån varann alls. Ja tänk att man skulle bli pudelägare haaha de trodde man inte.Idag har det varit bad av hundar å de gick kanon, Asko var fönhållare haahaa. Nu blir det mat sen ska Asko iväg och jobba natt. Kramar Katarina

2009-05-14 @ 21:00:57
Postat av: Lotta-Djakartas

Ho ho!!

Hemma med ett glas vitt i näven.. mums!! fredaxmys som dom säger på reklamen ha ha ..Idag har ja levererat 2 småskägg till Norge.. skönt att det minskar på valpfronten.. nästan tyst här nu om det inte vorit för Birger.. lilla Birger ja vad ska man säga.?? säger inget så är det bäst.. men ja fick mig ett smil på läppen när ja läste att Asko varit fönhållare underbart.. Go katarina GO Go..

Krams o ha en skön kväll

2009-05-15 @ 17:50:04
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Lotta-Djakartas

Loofisa idag kjommer Bijjej på besök.. Buskul...Ligger o vilar sig i mattes famn nu så han ojkar leka länge o rejtas..

2009-05-16 @ 10:16:36
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0