Solen värmer..

Tyckte jag mig inte känna värmen i vårsolen idag på eftermiddagen,känns underbart trots all snö.
Underbart är det också att det är sista arbetsdagen för veckan i morgon.
I går hade vi kvälls möte och jag jobbade ända till 19.30, segt segt segt.....
Men vi hade ändå ett givande möte där vi fick chansen att ventilera lite och det behövs i ett hus med bara kärringar som älskar att älta och vända ut och in på allt.
Vi får se vad detta möte leder till, och det ska bli mig ett nöje att se hur saker och ting löser sig.

Idag slutade jag tidigt från jobbet och när jag kom hem så kom "Vildas" syster med sin matte för att bli vårfin i pälsen.
Sen så jag tog jag med mig hundarna ut en kortis och plockade påskris för att göra ännu ett hjärta,denna gång till jobbets dörr.Satt föresten pärlor på det förra jag gjorde och tycker det blev riktigt fint..


Efter att ha ätit lite mellis så packade jag in hundarn i bilen och åkte och hälsade på Lotta på trimmet.Hon hade roligt värre,hon hade blivit hundbiten utav en av "kunderna".
-Aj aj aj.....i fingret, tur att det inte var ansiktet varje fall...
Fick träffa lilla Diva ,som skulle flytta till sin nya matte i morgon.
-Åhhh så söt, en alldeles bedårande söt liten kolsvart toypudelvalp som jag lätt hade kunnat smugglat med mig hem.
Men Elvira höll inte med, nääää ego som hon är....
Lite bilder på "PitBull" pudeln, jag skulle försöka filma med min nya kamera så ni fått höra hur hon morrar och går an,hon ruskar och kampar för allt vad tänderna håller...Tyvärr så kan jag inte med kameran så det fick bli bilder...


En riktig etterbigga är hon och älskar att kampa,slita och "döda"...

När jag skulle åka hem så kom jag på att hibiskusarnas växtlampa hade gått sönder så jag tog en sväng till Owe Jansson,handlade lite onödigt (som vanligt) och åkte sen hem...

Gubben han hade åkt och jobbat "extra",han hjälper till med ett badrum hos en av sina arbetskollegor,så Kalle och jag köpte oss varsin kycklingkebab rulle.Och nu tror jag minsann att jag ska sjunka ner i soffan för att invänta dokumentären om Josef Fritzel, idioten ni vet.....
-Måtte den mannen få ruttna bort i en avlägsen grotta...

Har också fått sms från dottern som nu är på Malta,väder som en varm sommar dag här,kalas godmat och som jag fattade det så skulle det bli shopping idag och det är hon garanterat sketans bra på *vet*

Ha det mina vänner..
      

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Hjärtat!!!! Hihi nu fick jag till det! Hjärtat blev jätte fint, jag ska nog härma dej jag! Här är man på gång att få ett njurstensanfall hoppas att jag kan mota OLLE i GRIN med tabletter. Får lite panik för snart är det ju LÖRDAG längtar dit kan jag säga. Vi har fixat Majavakt så allt är klart. Men det blir inget möbelvaruhus för dom finns inte i Stockholm, har ringt till dom och det är bara Jönköping som dom håller till "tråkigt" men sant. Men vi får nog dagen att gå ändå, tror du inte???? Kramar från Mej!!!

2009-03-26 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0