När ska det sluta snöa?

Snö ,snö, snö, snö över allt.
Hela j-la dagen har det snöat och man kan inte låta bli att fundera på hur mycket det egentligen skall komma och för att inte tala om vart skiten ska ta vägen när den väl ska smälta.
Kommer väl få århundradets översvämmning.

Näää nu är jag lite trött på vintern , nu vill jag ha vår.
Men då kommer nästa problem som är av mindre trevligt slag.......fästingarna.
I år funderar jag på om jag ska droppa mina hundar eller sätta sånt halsband Annika har på Ängla.
Jag hatar verkligen dom där små äckliga krypen, jag tycker det kryper över hela mig bara jag tänker på dem.

Näää nu är det dags för middag, i kväll blir det kyckling wok med grönsaker och nudlar.


Ha det //Erika



Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Tjoolahopp!

Jaaa det snöar även här i Grällsta kan man säga, känns lite bättre än att sitta själv på ön i varje fall..

kramar

2009-03-10 @ 20:15:27
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0