Hemma igen..

Sååå var vi hemma igen , trötta,sluta men skiiiit nöjd måste jag säga för egen del.
Hur kan man bli så slut över att bara gå runt och titta, eller gå och gå...armbåga sig fram.

Lite bilder från mässan..



Vy över B-hallen



Bara fantasin sätter gränser...


-Jahaa ,nu ska vi se...


Katta och Annika framför dom gigantiska azalerna...








-Adam kom till Bertil.....


-Äntliiigen , bärhjälpen har anlänt...

När vi var nöjda så styrde vi kosan mot Uppsala,vid det här klockslaget sög det
bra nog i magen.Men vi stack i mellan med lite shopping på bla Biltema och Plantagen.
Sen vart det äntliiigen tur för restaurang Java....




Tre olika buffér att välja från, allt super gott !

Nu är vi hemma och Conny och Annika har just anlänt, vi har tagit en drink och ska nu bara softa...

Ha det mina vänner, det ska vi...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tack för en rolig dag, men ack så jobbig! Ja jag har haft en avsomning i fotöljen jag!!! Hur fan orkar ni med drinkar då??????? Fina bilder å roliga kommentarer, som vanligt ett gott skratt. Kram å Nattinatt

2009-03-28 @ 23:08:22
Postat av: Katarina

JA I NATT HAR MAN VELL MARDRÖMMAR OM BANANKLÄTRARE!!! HAAHAAHAAHAA

2009-03-28 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0