Att göra en pudel...

Så när våren äntligen kändes som om den var på väg.....
-Jaaa det har väl inte snöat varken så mycket eller så stooora flingor på hela vintern och eftersom termometern visar minus grader så lär vi väl få ha vinter ett bra tag till *suck*

Jaaa ger mig f-n på att det är straffet för att jag glad i hågen köpte panseér igår och vår pyntade rent allmänt....*muttrar*

Jag har ett tag känt av min onda rygg och idag var det snudd på ryggskott igen...
Alltså den smärtan man känner,den känner man bara till om man själv haft ryggskott.Det är vidrigt och man känner verkligen hur nerverna gnager mot något....
-Ähhh inte vet jag hur det går till ,men svin ont gör det.

Nu är jag sketans rädd att göra förhastade rörelser och som tur var hade jag en lugn och mycket sansad liten dvärgschnauzer tik som skulle klippas idag,så det gick riktigt bra..

När jag klippt färdigt gick jag upp och tvättade av mig och bytte om till myskläder,gjorde en köttfärslimpa  och dukade till middag.



Satt i går och tittade på lite pudelbilder och det var då jag förstog varför pudeln är så poppis som hundras.
Tro fan det ,när man med lite fantasi kan göra det mesta av dem.......

Dromedar

Giraff

Drake

Tupp (passar ju nu till påsk)

Påfågel

eller bara regnbågsfärgad

sockerbit

Turtle


Bara "finklädd"...


Eller varför inte en Bedlington terrier variant..

















Eller rastafari...

My Little Ponny

Jaaa som ni ser ,bara fantasin sätter stopp när man äger en pudel.

I morgon åker dottern och hennes pojkvän till Malta,själv får man stanna hemma och hoppas på hibiskusskott..

Ha det mina vänner !

En extra kram till min kompis Lotta !
Uch , jag vet vilket h-vete du genomlider nu och jag tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Ja du ryggskott är inte att leka med, den smärtan känner jag mycket väl till. Var rädd om dig!!

Fy vilka vidriga frisyrer, stackars pudlisar :)

//Ullis

2009-03-24 @ 14:10:08
Postat av: Lotta-Djakartas

Vilka roliga bilder på puddlissarna..

Tack för omtanken det är nu man känner att man har vänner verkligen.. annars oxå förstås ..

Kraamar

2009-03-24 @ 22:01:06
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0