Äntliigen fredag.

Fredag , äntliiigen fredag.
-Uch jag känner mig som en sliten varg.Har träningsvärk i armar och mage,tänk att jag hade något i magen som det kunde bli träningsvärk i.
-Jaaaaa det ligger väl inpackat och långt långt där inne.
Men jag känner jag mig mörbultad och har till råga på allt skit ont i ryggslutet och jag önskar att jag för ett tag bodde ihop med en kiropraktor och tillika massör.Han skulle idags läget få fria händer....
-Hjääälp jag behöver vård !

Efter jobbet hade jag min egenuppfödda springerspaniel "Laban" här för trimmning och efter honom började jag även att plocka ner Vilda.Jag får ta det i omgångar för att orka.

Sen tog som vanligt  Hanna och  jag en prommis ,ner på stan,genom Barrsätra och hem och vi var nog borta
2 timmar.
Uch efter all motionering så tog jag mig ett varmt bad när jag kom hem,ett riktigt varmt bad...

-Jaaa det var så varmt att jag var tvungen att lägga mig på sängen när jag kom upp.Tänkte titta lite på Antikrundan ,men somnade.
Hundarna dom stupade ner i sina bäddar och sov tills i morse.

Nu hoppas jag på lite god mat i kväll och ett glas vin.
Och jag vet redan nu att jag inte kommer vara någon party hjälte.
Weekend.jpg Weekend image by Wstuey

Kommentarer
Postat av: Katarina

JA AKTA DEJ FÖR TRÄNING!!! INGET ATT LEKA MED HAAAHAAA!!!!!!!!!!!!

2009-03-20 @ 19:26:27
Postat av: Jane...Dillon och Violas fostermatte...

Enda fördelen med en grym träningsvärk är att man känner sig sjuk....kan ju dra fördel av det under helgen och låta gubben serva dig lite extra...

2009-03-21 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0