Sååå ont !

Dagen började rätt bra,men efter lunch infann sig en präktig huvudvärk.

-Jaaa så pass att jag kände mig spysjuk frammåt efter middagen.
Åkte hem vid fyra och tog ännu en alvedon, gick ner för att klippa Amigo men jag orkade bara raka ner honom och klippa två ben lite halvhjärtat sen trodde jag skallen skulle sprängas.
Den stackarn får gå med två oklippta ben så länge, ser ju lite roligt ut men det kan inte hjälpas.

Har vilat ett tag nu och tycker det känns lite bättre.

Ska bara äta lite lätt kvällsmat ,sen ska jag lägga mig tidigt. I hopp om att vakna fit-for-fight.

Jaa det är inte utan att jag avundas dottern som snart ska åka på en härlig semester till Malta,jag skulle också behöva lite lugn och ro och bara vila.
Men man ska inte klaga....

....idag inleddes rättegången med Fritz. Ni vet dåren som höll sin dotter inlåst i över 20år.
Han lär ju ska ha en hel del att förklara och dottern, jaaa gud vet hur dottern har det och barnen dom fick ihop?
-Hur blev dom och hur funkar barn som aldrig sett dagsljus eller för den delen fått frisk luft,som regelbundet får se sin mor våldtas av sin far och tillika morfar,barn som får se sin mor gång på gång kämpa och föda barn helt utan hjälp,smärtlindring eller andra privilegier vi andra som föder barn tar för givna.
Det är från hjärtat jag säger det, .Må den j-ln få ruttna bort i någon avlägsen fängelsehåla.
Och frun då ?
Jaaa i mina ögon är det helt ofattbart att hon skulle vara ovetande.Gå till er själv,skulle ni inte fundera över vart gubben gjorde av maten man köpt hem,varför han titt som tätt försvann ner i källaren osv osv
Och hur i helvete betedde han sig med alla avföring från dem,hör man inte om det spolas vatten i en ev toalett.Jag hör då i ledningarna här uppe om någon spolar vatten på våningen under.
Jaaa ni får säga vad ni vill men draken är medskylldig tror jag.
-Hua, ryser när jag tänker detaljerat på den där historien och kan inte låta bli att fundera på.... 
-Hur många flera "Fritz" finns det , vad finns det mera som döljer sig i det vi inte ens kan fantisera om.
Hemska sjuka värld...

Nää nu ska jag luta huvudet tillbaka igen.

Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0