Underklädes party

Nyligen hemkommen från underklädes party hos Hanna,


ännu mera skratt och det är väl tur att vi alla är olika skapta,det diffade väl på allt från 70A till 80E och då förstår ni väl själv att vi alla såg allt annat än lika ut.
Men men...man får vara glad att man snarlik en människa


Nu ska Hanna och jag ut på en promenad ,och förstod jag Hanna rätt när hon sa att vi skulle gå idag så att "skinkorna brinner" ,så tror jag det blir en längre tur....
 -Undra om det är tosca kakan hon vill bränna bort som vi fick till kaffet på tutt-partyt?
Den som var såå go...

Tja det är väl bara att bita ihop och gå tills det ryker då antar jag.....
Egentligen känns soffan och en filt som ett mer lockande alternativ då det duggar svinkalla småspikar.

//Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0