I´m back !

ComputerFriendsFunny.jpg picture by HILOLAK
Datorn kom på bättre tankar, jaaa inte förrens efter att den fått genomgått en total rensning,
-Jaaa den stackarn var ju totalt "utbränd" , han hade gått in i väggen så att säga.Och undra på det så mycket som han har att hålla reda på.

Så tyvärr försvann dotterns alla bilder.
Själv har jag fullt sjå och komma ihåg alla sidor man besökt.Är ju x-antal sidor man spar ner som favoriter som bara försvinner ut i intet.

Idag blev det en kortare hurtrunda, jag städade och donade lite innan jag kom i väg och Hanna hade annat för sig idag,så jag gick själv.

Och när jag kom hem åt vi lite..


Torsdag och allt, så det blev ärtsoppa och tunnpankakor. Tyvärr ingen punch till,men det smakade
kalas bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men vilken tur att din kära ägodel blev på bättre humör!!! Ja när dom krånglar så krånglar dom ordentligt man är lika orolig varje gång! Här är det lugnt kan man säga, min ork är under fotsulan. Å när man kliver på den så orkar man mindre mindre för varje dag, VAD ÄR DET FÖR FEL TRO??????? Jag ska nog prova att lägga äpple på ryggen få se om masken kryper ut haha!! Ha det kramar Katarina

2009-03-13 @ 00:01:26
Postat av: Lotta-Djakartas

härligt att du fått igång datorn... ja det är fasen sant, alla vänner känns det som om dom bor i datorn. o det gör ja ju sjlv oxå.. hur fasen överlevde man tidigare

2009-03-14 @ 09:44:50
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0