Here we comes!

Here we come Älvsjö !
-Mmmm ,i morgon bär det av till huvudstaden, vi ska på trädgårdsmässan och bara tanken får hjärtat att bullta lite extra.
Dels är detta början på våren och kanske hittar man det där lilla extra som man bara måste ha...
Det blir Katarina/Asko,jag och Björne och Annika och Conny.
Vi ska först besöka mässan och vi går väl så länge vi orkar och har lust,sen åker vi till Uppsala och käkar på restaurang Java...

Jaaa jag återkommer med bilder..

Har just kollat på finalen i Let´Dance,fortfarande är det inte klart vem som vinner.Men jag må då säga att Laila var skit duktig,speciellt den sista dansen.
Fast jag är ju lite små förtjust i Magnus ja mé,och säga va man vill.Men visst tusan är det väll ändå han som gjort dom största framgångarna från program ett.Laila hon var ju liksom jätte duktig från början hon.

Näää nu ska jag ta ett varmt bad och sen ska jag sova,ska upp tidgt i morgon.Måste motionera hundarna ordentligt innan vi sticker.Så mamma och pappa bara kan ha dem på gården under dagen.

Ha det mina vänner

Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Morrn morrn, här blev vi väckta av en tokpudel kl 05.30... hmm bara o kliva upp o släppa ut.. ja du vet hur det kan vara.. hoppas att ni får en härlig dag, hade så gärna velat vara med.. skulle ha behövt det om man säger så, men men vad är en bal på slottet??? ha en underbar dag nu o fastna inte in nån ormbunke nåpnstans.

Kraaaaamar Lotta & Jonas

2009-03-28 @ 07:43:43
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0