Härliga fredag..

Äntligen fredag,en tidig sådan.Slutade vid ett och hade planer på att åka hem och vila ett slag,kan ju vara roligt för övrga familjen om man skulle orka vara vaken längre än till nio en ändaste kväll.
Men som vanligt finns det väldigt lite tid för just vila, näää när jag slutade jobbet gick jag en sväng på stan jag jobbar ju på "stan" kan man säga. Jag trillade in på Kapp Ahl och på systembolaget,vi är ju bjudna till Kjell och Annika i morgon på mat och lite mingel.

Mammsen och pappsen kom över och fikade lite ,som vanligt......

Sen tog Hanna och jag oss en motions runda på två timmar.
-Tja Hanna och Annika vela ju ha med mig på någon afrikansk dans dom börjat med, men sörru där går gränsen.
Jaaa va f-n, som om man inte skulle ha fullt sjå ändå !?
Utan man ska stå och ruska barfota i någon trång lokal och som luktar svett, nääääää..


Väl hemma, så tog jag och "Tanja" oss ett varmt skum bad och precis nu kommer våra ungdomar hem med köpmat åt oss alla. Ursäkta men kan det bli bättre !?

Ha en underbar kväll // Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää de kan inte bli bättre!!! Vi har också varit ute med Maja å träffade så många hundar på golfbanan. Ja Vildas bror kom han också. Du vet han som har två skäggisar en från dej. En kille kom med en Greyhond tik å guuud så kul Maja och hon hade. Men Maja tog kål på damen hon var helt slut men Maja ville leka mer haha. Sen kom en Rottis tik också så dom var sex hundar, men va kul de var. Sen blev det Pizza så nu är vi så nöjda allihop! Ha en skön Helg!!! Kramis

2009-03-06 @ 19:54:53
Postat av: Lotta-Djakartas

hej hopp.. nu har vi kommit in.. vi hann se Laila tur ler imorrn ska ja trimma två hundar här synd att vila va!! kramisar hoppas att ni får en skitkul kväll imorrn

2009-03-06 @ 20:57:16
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0