Pissväder....

Hur tråkigt och pissigt kan en väderlek bli,eller var det läderveken? (citat Gösta Ekman)


- Ähh, hur som hellst regnar det så pass att det finns risk att pudlarna drunknar på gräsmattan,Vavvorna klarar detta betydligt bättre,dom kniper och inväntar solen långt in under täcket.
Jag var nyss ut i skogen på baksidan med dem och regnet fullkommligen vräker ner,lilla Lovisa är tapper och regnet verkar faktiskt inte bekomma henne mycket,som vanligt leker livet och man kan inte låta bli att skratta lite åt henne när den annars så fluffiga permanent huvudbonaden delar sig i mittbena och hänger i stripor på varsina sidor om dom där pepparkornsögonen..
Just nu tror jag att den lilla damen fått ett pudelfnatt,och på alla sätt i världen försöker hon nog nu springa sig torr.Runt runt med någon tuss i munnen..

Nåja sådan här dagar blir det mest TV4 repriser på tv och en del tid framför datorn och framför den känner man sig aldrig uttråkad...
Idag hittade jag nämligen detta ljuvliga och alldeles fantastiska ställe, en planskola !
-Kan ni tänka er vá !?

Kolla in och dröm er bort , själv skulle jag helt klart kunna spendera en heldag där eller varför inte en lön....
http://www.wychcross.co.uk/

-Ahhhh,det är kärlek !
The Hybrid Tea Room

Åhhh GRATTIS säger vi till Lotta i dag, "Vendela" (Vildas halvsyster) tog sitt sista cert och blev CHAMPION !!!!!!!
"Viggo" (Märtas bror) fick sitt andra cert idag.


Jag talade just med Jonas och det var inte utan att jag hörde hans lättnad över att äntligen få åka hemöver,då regnet nu också hade nått Vännäs....

Näää nu ska jag surfa vidare.

Ha det bra //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0