Midsommarhelg=LEDIG!

-Åhhhhh äntliiigen helg !
Midsommarhelg och regnet strilar ner just nu,vi dansade runt midsommarstången på förmiddagen med barnen och hade tur att ha uppehåll i regnet då.
Men likväl så hade vi våra fleece fodrade vindjackor på oss och jag törs lova att ingen av oss blev svettig,näää inte ens varm.Det varma kaffet kändes underbart.
Jag bara undrar ....
-Ska det va så här i mitten på juni???

Hallååååååå!
-Var är värmen ?

Vi avnjöt den kommande helgen med en taccobuffé och ett glas vin *mums*


Jaaa, jag misstänker att vi får regn hela helgen så det blir väl till att hitta på aktiviteter inomhus.

Söderfors ska dock ha rea helg (20% på rosor,perenner osv) så liiite sugen är jag,men jag var ju där förra helgen och jag borde vänta tills jag kommer till Löta.
Tja vi får väl se vad helgen bjuder på, i morgon ska vi dock grilla lite gubben och jag.
Dottern och hennes pojkvän åker till Ockelbo och firar kvällen där.Så vi blir ensamma här hemma,för jag gissar att sonen också har andra planer.
Mig gör det inget om det ändå bara ska regna.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och titta djupt i godisskålen...

GLAD MIDSOMMAR önskar vi er alla

Kommentarer
Postat av: Katarina

EN RIKTIGT GLAD MIDSOMMAR ÖNSKAR VI ER! Har nyss kommit hem från mamma, så nu är det varma sängen som lockar!!! Kram Katarina

2009-06-19 @ 02:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0