Balens drottning ,är vår dotter !

Lovade att visa er bilder från balen...
Och hon visst var hon väl balens drottning?



 


Tillsammans med bästa vännerna


Flickorna som hängt ihop sen dagis åldern,har blivit vackra som prinsessor.





Nu hoppas jag har hon har en rolig kväll ,som hon kommer att minnas i hela sitt liv.
Bhöver jag säga att pressen fotade henne och hennes flickkompisar.
Och visst är väl flickebarnet mest lik mig *hrmf*, sträcker på mig nu
 och drar in magen (men va f-n hjälper det)
-Guuuud va vi var stolta över dig i dag hjärtat !

Kommentarer
Postat av: Katarina

MEN HERRE GUUUD SÅ VACKER!!! Ja nog är hon balens DROTTNING, Jaaa de finns inte ord för hur vacker HON är!!! Ojoj nu kommer tårarna, ja nog förstår jag att ni är stolta föräldrar. Alla Kramar Till Dej Elin!!! Kram från en tårfylld Katarina

2009-06-05 @ 22:20:40
Postat av: Lotta-Djakartas

Vacker som en dag eller som en tavla precis som mor sin..

kramar

2009-06-05 @ 22:39:42
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Maria

En tår i ögat fick jag:-) Gud va hon var vacker.... Fina var dom allihop!



Hoppas att du inte glömmer nåt nu:-)



kram Maria

2009-06-06 @ 16:27:34
URL: http://www.kaspelix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0