Eckerö fram å tillbaks

Hur trött får man bli !?

Jaaa det vart en lite halvjobbig dag igår,men väldigt roligt.

Jag han med att både baka en hallonpaj,cykla hundarna och ta ett varmt bad innan vi stack iväg 07.15 igår.
Eftersom mamma och pappa skulle vara här med hundarna och jag inte hade något fikabröd hemma så slängde jag ihop en hallonpaj och vispade lite vaniljvisp till dem så dom hade något smarrigt till förmiddagskaffet.

Jaaa så var vi äntligen iväg och mötte dom andra på Gävle Bro.Vi kom fram i god tid och sen var det bara att gå ombord.



Nu har vi ju alltid roligt ihop, så det behöver jag knappast pladdra om...

Mina vänner och jag bakom kameran....
Jooo bilderna är tagen med dotterns minimala kompaktkamera så kvalitén är inte bäst precis.

Skåp måste man ha... och sen...

gäller det att få ett bord i kaffeterian, ni vet.......




....det är ju räkmacka som gäller på dit vägen och vid den tidpunkten är man rejält sugen på
både macka och kaffe.



Sen tog vi oss lite luft ute däck,det var mycket dimmigt men varmt.





Och när båten väl vände hem så var det dags försmörgåsbord...







Mmmmm ,det var sååå gott och jag ångrar nu att jag inte tog mera på den där räkgrytan *mums*
Ändå var det nätt och jämt man tog sig av båten bland alla fulla och ovanligt inkompetenta människor som tror man kan
tränga sig av båten, och tänk att alla ha samma tankesätt -Man måste komma först !


Nöjda och belåtna med vad kassarna innehåller tror jag..

Tack alla älsklingskompisar för en jätte rolig resa.
-Va ska vi göra nu då ?


Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Säger bara (för ja är fortfarande så j-kla mätt..) tack själva med eller utan buss blink blink

Kramar

2009-07-25 @ 22:15:52
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Annika

Ja, tack för en trevlig resa!

Jag säger som Erika, vart ska vi åka nu då?

Kram Annika

2009-07-26 @ 15:37:19
Postat av: Katarina

Jag tror att ni har damp allihop haa haa....Jag tycker att det är så skönt att vara hemma jag, men jag är gammal och sliten jag... Men ett stort TACK allihop för en kul tripp... Kramar från oss!!!

2009-07-26 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0