Städdag.

Idag vaknade vi,fortfarande möra efter helgens bravader till vräk regn.
Kändes såååå mysigt att ligga kvar i sängen och höra hur regnet bara forsade ner ute och jag tror hundarna kände det samma, för hur mysigt kan det vara att få sova i sängen som hund.....
Vi drog oss ett tag och gick sen upp och åt frukost.Vi bestämde oss för att idag fick det bli en städdag,sagt och gjort..

När regnet avtog så drog jag i gång med köksfönstren,dammsög och torkade elementen först,sen var det bara att torka för glatta livet.
Uch, jag tycker inte det är jätte roligt att putsa fönster.Däremot att sätta upp nya gardiner,köpa nya blommor det är roligt det,ett lyft för sinnet verkligen.
Åh efteråt är det värt varenda svettdroppe,gud så skönt det är och va fräscht det blir.

När jag var klar och hade duschat så svidade vi om och mötte upp Conny,Annika,William och Ström nere vid restaurang MonRoes för att äta lite mat...

Och nu sitter jag och funderar på om jag ska stoppa Vilda i badet,och snygga upp henne lite.

Regnet har dragit förbi och vi har faktiskt sol nu,så egentligen borde jag gå ut och klippa gräset.
-Aja vi får se vad det blir,något blir det *ha ha*

Ha det //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0