Lovisa har fyllt 4mån

Ännu en regning dag till ända...
Hela förmiddagen växlade det mellan sol och regnskurar,gubben trotsade vädret och gjorde klar rabatten varje fall.Vart ju jätte bra,ska köpa belynsing bara till den.
Jag ska visa er bilder sen får ni se.

Jag tog fart och skulle klippa gräset i princip hela förmiddagen,men som sagt så fort jag stack ut näsan så stod regnet som spön i backen.
Men så åt vi mat och sen sken det faktiskt upp ett tag och då passade  jag på.
-Jaaa , det var nära på ett maraton tempo jag klippte i,för att hinna bli färdig innan nästa regn skur skulle komma.

Sen vart det pudel bad för hela slanten, och Lovisa har då blivit så stor och fått massor av päls.
Hon är nu nyss fyllda 4mån och har förvandlats från det där ytte pytte lilla navelluddet till en pudel som börjar ta form.
Titta bara..


Nyss hemkommen

och nu...

Egenhändigt klippt ...

Ha det bra mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Hip hip Hurrah för lilla lovisa fisa.. som blitt 4 månader sjååå stoj äj hon nu..

2009-07-14 @ 08:54:16
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0