Jihooo !

Jihooooo, äntliiigen är det semester och jag hoppas på en lugn och skön sådan.
Vi planerar än dock för en resa längs Stockholms skärgård,eller säger man kust.
Det är så ohyggligt sällan man gör sig tid till att bara åka runt och titta, och just Stockholms skärgård tycker jag är så vacker så nu tänkte vi ta en dagstur och kika runt lite där.

Sen får vi se vad det blir, jag vill inte ha något helt inbokat utan mera ta det som det kommer, men en tur till Danmark och sen Tyskland blir det .

Nu ska jag njuta ute i trädgården och verkligen fatta att jag är L E D I G !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Såååååååå skönt för dig med semester .. nu kan du flytta ut i landet till rosorna helt.. ler

kramar fr oss

2009-07-04 @ 11:54:30
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0