FEST!

Jaaa jag måste bara skriva och berätta om går kvällen......

Vi hade ju inte tänkt att gå på Barecho's fest på kvällen,men vid 18.00 ångrade vi oss och jag ringde och frågade Helene om det var för sent att ågra sig....
Men vi var så välkomna.

Och nu vart det fart ,då festen skulle börja 19.00 i Årsunda.Hanna och jag tog en snabb maraton vända i skogen med hundarna,hem och gjorde världrekord tid i att duscha,fönahår,styla sig och slutligen klä sig.
Också var vi på väg.

Jag ska fatta mig kort nu och låta bilderna tala för sig själv, men det var så jätte trevligt ,
jaaa på ren svenska skiiiiiit roligt !!!
Många minnen har vi hop Helene och jag och det här läggs definitivt till dom roliga.
Maten var super likaså efterrätten som jag fortfarande ångrar att jag inte backade på, såååå god marängtårta med skivade jordgubbar och grädde i mellan *himmelsk*
Underhållningen vart i världklass och jag tror alla hade jätte roligt ,vare sig man var uppe på dans golvet eller ej.
-Som vi sjöng !!!!!!
Själv har jag så ont i en höft idag,den som hoppade ur led för några år sedan...Men det var det värt.

Nu lite bilder och jag ska börja med Carros tatuering som jag berättade om i går...

Hennes älskade Divas tassavtryck....


några av gåvorna Helene fick...


Maggan skötte maten,på ett exemplariskt sätt.Och höll tal ,
vilket ju var jätte roligt för oss som varit med från start.Vilken iof kanske bara var jag.


Pinsamt tyckte Helene...


Helene och Carro






















Sagolika marängtårtor.

Jaaa många bilder blev det,men detta får räcka..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men Erika jag säger som dej!!! Vilket TASSAVTRYCK!!! Usch vad jobbigt de blev nu då, Lisa tassar i hjärtat på mej, jag kan lova att stora tårar trillar nu... Men inte var det där nått för Björn o Lasse inte, ser inte så överlyckliga ut. Men jävlar vilket tjejparty... Kramar

2009-07-17 @ 17:20:18
Postat av: Carro

Haha vilka underbara bilder du fick till :-)!! Tycker det e roligt att så många gillar min tatuering jag är bara SÅÅÅ nöjd med den!!

Tack för en SUPER trevlig dag/kväll i torsdag.

/Carro

2009-07-18 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0