Så var det bara att ladda om då...

Så var det söndag igen då.........
-Varför ska helgerna gå så fort, iof så gör ju veckorna det mé.
Sportlov i veckan som kommer ,men det drabbar ju tyvärr inte mig.
Gubben ska vara ledig i morgon han,och fixa lite i hallen och åka skoter med sonen.

Själv inleder jag precis som vanligt med mitt lång skift, men åh andra sidan är det skönt att ha det avklarat och eftersom jag slutar relativt tidigt på både tisdagar och onsdagar så har nästan hela veckan gått...

Idag tog Hanna och jag en förmiddags tur på sjön med hundarna,och vilka snöflingor som kom.
-Åhhh hej åh hå va det snöade.Och jag kan garantera att i år är det inte många som retar en för att man har snöskotrar.

Vi kom just nu in från en skoter tur, jag,gubben och Lasse brände över till Standbaden och tittade på lite isracing passade samtidigt på att mingla lite då detta hade dragit en relativt stor folkmassa och dom flesta kom på skotrar.

När vi kände oss nöjda och magen signalerade "matdags" så åkte vi tillbaka över sjön och bort till restaurang Monrose.En alltid lika god taccobuffé stog uppdukad och det var bara att betala och sen skyffla in, -Mmmmmm....

På hemväg svängde vi in till våra vänner Katta och Asko och fick kaffe på maten,och visst skulle det va väldigt roligt att få se dem på skoter igen.Lotta och Jonas saknar vi också....*blink blink*
Vi pratade bort en stund och sen åkte vi hem och här sitter jag nu...

Om ni funderar varför bloggen hela tiden byter design,så beror det på att jag letar en stil som passar in på mig.Jag blir liksom aldrig nöjd känns det som...
Men hav tålamod, det ger sig snart.


Sätter in en bild på en av prylarna på min "önskelista"........
Som nybliven pudelägare,tycker jag ju att denna skulle passa kanon bra hemma hos oss.


Kommentarer
Postat av: Annika

Öhhh, va det inte just den där som Elin fick av Lotta för bara ett tag sen.....?

Förresten kanske den var röd och inte brun,va?

Ha det bra!

Kram Annika

PS. Jag kröp också ner och försökta kika under skynket på ängeln.....

2009-02-22 @ 18:05:18
Postat av: Lotta-Djakartas

halloj ja nu börjar det bli en Erika blogg, rosor o blommor ska de va. bakgrunden skulle va v'äldigt fin som tapet eller hur??

ja nu är det slut-helg igen.. j har inget bokat imorrn men ska försöka få lite gjort på mina egna vovvar, samt har ju massor av planering för va som komma kanske skall ha ha.. nu tror säkert alla ja är med barn ha ha .. men så var det inte.. ja är ju flata ha ha

2009-02-22 @ 19:36:54
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0