Behov?

Så här inför lön känner jag alltid ett enormt shopping behov,hur har ni det ?

Uch,riktigt jobbigt är det och lönen försvinner i ett huj.
Den här månaden har jag ju först köpt kameran, men sen skulle vi också behöva köpa en ny hallmöbel.Vi har två skänkar här hemma som man skulle kunna fixa till och få riktigt snygga med lite färg.
Men nu är det gubben som vill ha en ny.
Och då är det denna från IKEA som vi funderar på
 
Men sen allt annat man vill ha då.......

som ex:  en ny MP3 spelare, jag brukar ju nämligen lyssna på böcker när jag är ute på mina promenader.

Jag har också sett ett par skit häftiga "foppa" träskor på RUSTA,som jag bara måste ha,vita med rosor på.
Den här softshell jackan från RUSTA tror jag också jag ska köpa..


Sen behöver jag lite tillbehör till kameran som ex filter.
Lite små pyssel (läs lull-lull) till hallen som nu är så gott som färdig.Kort kommer så fort vi möblerat den.

-Jaaa herregud jag kan göra listan lång på saker jag vill ha.

Mina snälla föräldrar köpte faktiskt en Golvfön åt mig denna månad för 2000:- (begagnad), den kommer ju naturligtvis göra baden och torkningen mycket enklare och snabbare på hundarna, ja rent av roliga
.

Men hur ska man få den lilla lönen att räcka till allt ???



Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Hmm jaaa ja vet oxå hur det är.. man VILL HA ALLT så är det bara... själv ska ja ut o mocka i lagårn nu.. blink blink kraaaaaaaamar ses imorrn

2009-02-24 @ 21:15:29
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Katarina

JAAA VEM VILL INTE HAAAAAA!!!! Hur mycket som helst men vart är pengarna? Ja inte i min plånbok inte!!!

2009-02-24 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0