Det blir bröllop !

Idag slutade jag jobbet tidigt igen, och när jag kom hem var mammsen och pappsen redan här med äppelkaka och vaniljsås.
Så vi drack kaffe och pratade bort en stund.

När dom åkte ryckte jag fram dammsugaren och sprang runt med den ett tag, tog ut sängkläderna och ruskade,torkade av toalett golvet och startade en tvätt.

Sen packade jag ihop schampo och balsam och åkte över till Lotta på trimmet och badade pudeln.Det går liksom fortare med hennes golvfön, jag har ju inte fått hem min egen ännu.

Väl hemma blev jag bjuden på en ägg/korv omelett och det sitter ju aldrig fel.

I övrigt har det väl inte hänt så mycket, eller det beror ju på hur man ser det.

Men mig rör det inte i ryggen att vår prinsessa har eller ska förlova sig, ni ser inte ens det vet jag.
Ärligt talat bryr det mig inte i ryggen, roligt för flickebarnet om hon äntligen ska få mista oskulden *blink*
Men det värsta är väl om hon får mersmak på flera upptäckter nu, eller tänk om han kör en variant av Sex and city movies.

Tydligen hade väl royalistiska förbundet sin syn på saken
-Herregud hon hade väl åtminstone kunnat valt en prins eller åtminstone en hertigen....

Jaaa , ursäkta men det här med hovet tycker jag är så upp sjåsat och ur löjligt att det alltihopa är som en saga från 1300 talet..
Näää va sägs om att avskaffa hovet så kanske landet kommer på fötter igen ekonomiskt.
-Åhhh, jäntan lär väl för i h-vete få gifta sig med den hon är kär i, jag tror vi har den rättigheten i sverige fortfarande.

Ska hon vänta på en som royalistiska föreningen tycker är passande kan det ju ta sin lilla tid......




-Näää var glad att hon inte "kärade" ner sig i någon via nätet, det hade ju verkligen kunnat sluta hur som hellst.....



Ha det bra mina vänner //Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja du och dina bilder!!!!!!!!!!!! Man får ju ont i magen!!!!!!!!!

2009-02-25 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0