Härligt trött och mycket nöjd...

Idag begav vi oss ut vid 9.30 Hanna och jag och hundarna,eller Vilda och Märta fick stanna hemma då dom båda två höglöper.
Naturligtvis hade jag nya kameran runt halsen för nu skulle det minsann fotas och första objektet blev ett vackert huvudporträtt på Prince.....

Han satt så vackert,men va spelar det för roll när jag missat att sätta i batteriet i kameran *PUCKO*

Dagen till ära var det mycket folk på sjön, tydligen någon pimpeltävling.Uch verkar ovanligt tråkigt och en alldeles för stillasittande aktivitet för mig,och för några fjuttiga mörtar....
-Nähääää skulle inte tro det.

När vi kom hem så kom Lottas Jonas över för att hänga med på en skoter tur, jaa "Bettan" var inte med utan han fick låna skoter av oss.
Vi tog sikte över sjön och sen leden till Hornberget, vi hade tur för där var det redan folk som startat en eld så det var liksom bara att smälta in och dela eld med dem.
(bilden sen sist vi var vid Hornberget)

Korv och räksallad ......
- Korvbröden ?
Näää men det var ju Björne som packade ryggan och då tar han bara en del av det som ställts fram.Och mycket riktigt så låg korvbröden och senapen kvar på bänken.

Vi tog en avslutande kaffe på Trebobrygga och sen gled vi hemmåt med vinbitna kinder.
Och jag tror Jonas tyckte det var riktigt roligt. *hoppas*
Sååååå synd bara att inte Lotta kunde vara med, men Lotta väntar valpar,eller inte Lotta men Lottas hund Greta.

Nu har vi nyss ätit Tacos tagit ett glas rött vin, och jag ska strax ta mig ett varmt skumbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0