Såååå trött !

I dag är det precis en sådan där dag då jag undrar
-Hur,var och när f-n hände det här ???



Det känns som jag är typ 100 år, jag känner mig förutom en lätt molande huvudvärk , som sliten och hel begagnad.
Hur ska man orka , ifråga sätter vi oss ofta på jobbet.
Och just idag känner jag mig fruktansvärt sliten.
Sängen känns idag som extremt lockande och den ska i kväll inte behöva vänta länge på mig.


Men i morgon är det ju lön, kanske lättar det upp sinnesstämmningen.


Och om du inte kan föregå med gott exempel - Jaaa, då får du bara vara en gräslig varning.....

Agria ringde mig just och undrade om jag vela vara med i någon slags uppfödar klubb,man jag har varken mina hundar försäkrade i Agria eller orkar ens fundera på att planera en valpkull.
Och skulle jag mot fömodan ha en så behåller jag alla valpar själv , så man slipper andra uppfödare som bekymmrar sig för vilken idiotisk kombination man gjort och hur synd det kommer bli om dom som man kommer "lura" på valparna.

Märks det att man är lite trött och sliten ? *blink*

Ha det mina underbara vänner ,kram på er  

Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Tjingeling!!

vÄLKOMMEN HEM!! OJ CAPSLOCK.... Nu är det fredag o vad innebär det??????? jo let´s dance ett glas vin o en godispåse.. Wonderful...Världsklass!! själv sitter man o inväntar valpning.. o föröker att äta var tredje timme, det är fasen inte lätt, ha ha

Kraaaamar fr ÖN

2009-02-27 @ 12:04:12
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0