Ett avslutat kapitel och en nystart..

Eftersom Din.Studio aldrig får till en kommentera funktion i min gamla blogg så väljer jag nu att göra mig en ny blogg där ni enkelt kan kommentera mina inlägg.Det blir både roligare och intressantare för mig.

Hoppas alla ni som följer min blogg tycker det här går lika bra.
Naturligtvis ska jag försöka utveckla stilen lite på den här,så jag får till det stuk jag vill ha.

När jag ändå är i gång skriver jag några rader om dagen,som inte vart lika vacker som utlovat.
Efter en promenad med jyckarna så tog vi skotrarna ner på sjön för att möta upp resten av gänget.Men efter letande både här och där var vi tvungen att ringa dem och höra vart dom tagit vägen.
Så efter många om och men fann vi dem,på ett för oss helt nytt ställe,nämligen Hornsberget mellan Årsunda och Österfärnebo.Ett fint litet ställe med en snirklig liten led som gick upp,upp och upp.
Vi grillade,pratade och drack kaffe,trevligt som alltid.
Hemvägen tog vi över Ottnaren och sen överskogen en bit och slutligen var vi ute på känd mark nämligen Storsjön.
Där bestämde vi oss för en eftermiddags fika på Trebo brygga och därmed tror jag vi räddade deras dagskassa.




Blev lite mörk den här bilden,men det är inte kväll eller ens sen eftermiddag..





En vacker dag,med massor av friskluft.
Det är inte utan att ögonen svider på mig trots hjälmvisiret..
När vi kom hem så var hundarna med dottern och hennes pojkvän i stallet.

Nu ska kvällen avrundas med lite god mat ,kycklingwok lagar gubben.


Och en iskall....


Mmm..Och har ja en jäkla tur håller jag mig vaken till Melodifestivalen idag,till skillnad från förra helgen.
Ute står skotrarna fulltankade och bredda på nya äventyr i morgon, då är det isracing på sjön vid Strandbaden och förmodligen massor av folk.Så jag gissar att vi sticker ut en sväng,om inte annat för att grilla en korv och prata bort en stund.
Ha en trevlig lördag kväll nu mina vänner...// Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men va fin de här var då, inga problem alls Erika HAAHAA!!! Å vad mysigt ni har haft det i dag. Hoppas att inte kroppen värker sönder nu bara. Ha det/ Katarina

2009-02-21 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0