Så kallt att det borde vara olagligt att gå ut för att jobba.

Oj oj oj....
I morse var det så kallt när jag stack till jobbet så jag hade en filt om benen i bilen, kupevärmaren som hade stått på måste ha fått kylslag,för någon värme gav den inte.
Termometern visade -22grader och det knakade om allt.
Nåja till jobbet kom jag och det gick riktigt bra faktiskt, det var inte förrens senare på fm paltkoman trillade över mig,men det var en kort dag och vi hade bara 5st barn till lunch.

Väl hemma stack sonen och gubben och inhandlade lite nya skotertillbehör,hjälm,glasögon och handskar.
Och när dom kom hem åkte vi över till "grannarna" längst nere på åkern mot sjön, vi drack glögg och surrade ett tag.

På kvällningen stack gubben och sonen in till Läkerol arena för att se kvällens match mellan Brynäs och Linköping,säkert jätte spännande *not*

Själv hade jag handlat hem lite för den ultimata "ensam hemma" kvällen ,marabou helnöt,ostkrokar och ett glas rött, värmen från vedspisen och.......
Jaaa va mera kan man begära av en skön hemma kväll ?

Här sitter jag nu och bara myser i min sköna filt jag fick av ungarna och strö tittar lite på tvn medans jag surfar runt på Internet.

Ha en skön kväll ,det ska jag ha...




En till som älskar värmen och avgudar min nya filt....
Myspruppan Mysla

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ett GOTT NYTT ÅR önskar vi Er!!!

2009-12-31 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0