Gubbens dag i går

I går firade vi gubben födelsedag, inget jämt år precis men ändock en anledning till att träffas,äta gott och få surra med kära vänner.
Jonas och Lotta kom tidigt för att hämta upp Bjönr och fortsätta upp till Bollnäs för att köpa en skoter åt Jonas.Lotta hon stannade här med mig och vi tog en iskall promenad med hundarna.

När gubbarna kom tillbaka,nöjda och belåtna så fortsatte Jonas o Lotta ut till Engeltofta till Lottas föräldrar och vi fick vara hundvakt åt Nikki,Gun,Ida och lilla Emil, vilket Piraya tog på största allvar.Hon älskar ju valpar och är så försiktig och rar med dem..

-Mmm jätte mysigt tyckte Piraya

Och Gun hade blivit så stor sen sist jag såg henne, och jag tror hon hade en riktigt spännande dag här..


Lilla Ida och Emil är ju så söta dom mé och Katta tror jag blev liiite såld på Ida...



och dom blir nog riktigt stiliga som stora...




Nåja vi hade sååå trevligt långt in på natten.Och det är inte utan att man är liiite seg idag.

Gubben han är ute med sonen och ett annat gäng och åker skoter och jag har precis kommit in från en hundpromenad i vräksnö så nu känner vi oss alla mycket nöjda att få komma in i värmen och krypa under filten igen.
Lite bilder från i går kväll.


Hanna o Helene med Amigo




Välkomst mingel med glögg och pepparkaka.


Tur köket är stort,bordet rymde 16personer

Hanna som tar ton och vill sjunga...

Och sen föll det sig så att gubbarna blev lite överförfriskade och drygade sig med tonårskillarna på nedreplanet
och då går det som det går.....
Mammas lilla pojke är 185cm lång nu och väger runt 75kg,det gör hans kompisar med,riktigt vältränade är dom tillråga på allt,så nu gjorde dom helt enkelt slut på tjatet.
Ut åkte gubbarna med huvudet före, och där blev dom snöpurrade.Behöver jag säga att grabbarna hade roligt....









Sedan vart det natt vickning tillsammans med pojkarna och sista Cheesecaken


Ur mysiga killar som hängt ihop sen förskoleålder och som alltid ställer upp för varandra.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ett stort Tack för i går! Ja jag skrattar än jag när jag tänker på Conny!!! Och vilkar killar! Kalle med alla kompisar, super grabbar alla + Kalles söta tjej... Ja lite avis blir man, för det är de här jag tycker är SÅÅÅÅ mysigt när dom vill vara med och man inte själv får ha det så. Men är så tacksam att få vara hos er och uppleva det i bland. Jätte mysigt. Kramar

2009-12-28 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0