Flera bilder som lovat.

Jag lovade er flera bilder från vår bröllopsresa/semester och här kommer några flera...


strax efter vigseln...

sen ner till värmen.


Mäktiga män.....



Statliga parfymeriet.




Business på "G"




Här bakades det stenungsbakade pizzor,All Inclusive....


Mmmm jätte goda och tillsammans med en kall öl stod man sig till middagen.


Vackert så som i himlen


Del av båthamnen.


Hamnen..


Jaaaa herreguuuud....




Kolla vattnet !!!!!









<
Här skall snorklas...













och detta var en del av vad vi såg...


















Jaaaa herreguuuud så roligt vi hade.




Dom här var inte att leka med kan jag lova, attans sååååå goda !!!!










Baren vid vår strand.....

och där jobbade...

Kadar, underbart trevlig människa som hela tiden försåg oss.


jag,conny o annika vid vår strand.


Två "proppar" i röda havet.

vår strand...


Vänner...

Näää nu får det räcka, det finns hundratals bilder.
Behöver jag säga att jag vill åka igen....


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja när man ser dessa kort så lär vi väl säga att vi hade det kanonbra!!!! För ska man ha nått till livs nu så nog f-n får man fixa det själv. Men å andra sidan så är vi hemma hos våra älskade hundar, den saknaden var absolut VÄRST!!! Kramzzzzz

2009-12-26 @ 00:48:42
Postat av: Lotta-Djakartas

Hur frestande är det inte o gå in på nätet o klicka till sig en resa.. ja har kommit av mig med resandet helt klart... skulle inte va fel med sand o värme nu inte.. men men va är en bal på slottet....

2009-12-26 @ 08:28:36
URL: http://www.dajkartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0