Vad tycker ni ??

Jag går här och dammsuger och torkar golv och då tänker jag bra *tycker själv*

Alltså städning är avkopplande och ger tid för att tänka och komma fram till både bra och dåliga saker och beslut.
Nu funderar jag på om vi inte ska ta upp hundträffarna igen,va tycker ni själva?

Hundarna tycker ju att det är så roligt och jag med förresten.

Kan vi inte börja träffas på söndag eftermiddagar,med hund,ungar,gubbar och kaffetermos.

Jag vet inte riktigt vart vi skulle kunna hålla till även om Mosskriken känns väldigt lämpligt,men det kanske inte är så lämpligt som jag tycker.........
Alltså jag vet inte om vi har lov att vara där.

Men det finns ju säkert massor av andra ställen där vi kan träffas och låta dem leka och busa.
Blir det som jag tänkt så kan det ju bli några hundar,fast alla kan ju säkert inte alla gånger så är det ju..
Me visst hänger ni väl på

*Ria och Maja
*Ängla
*Prince och Lilleman
*Otto
*Flocken från Eskön
*Jerker med brudar
*Greger

Och kanske vill ni ta med ytterligare sällskap, ju flera dessto roligare.

Kom med förslag på plats och gärna andra ideér som gör det roligt för våra vovvar.

Funderade också på en svampletar dag, eller fika dag ute i skogen om ni så vill.

Kom med förslag nu så skrider vi till verket....


Kommentarer
Postat av: Annika

Bra idé tycker jag och Ängla.

Hon tycker ju det är bäst med hundar som tål att bli "mer eller mindre mosade"!

Geggan, han har ju lite samma humor som riesenvälten Plinga-Ling!

2009-08-16 @ 19:58:05
Postat av: Katarina

Ja vi tycker också att det vore super kul och bra träning för hundarna att vara i flock.....

2009-08-16 @ 22:39:35
Postat av: Ullis

Halloj vi hänger oxå på. Det är väl snart dax att träna upp Eddas kondition...Så då passar väl detta utmärkt!! Säg bara till så kommer jag

2009-08-17 @ 09:22:21
URL: http://www123minsida.se/ullis
Postat av: Ullis

Det blir nog bara jag o hundarna... Min gubbe går bara i skogen om han får ha bössan med sig och skjuta något......

2009-08-17 @ 09:27:11
URL: http://www.123minsida.se/ullis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0