Tårta i dag.

Idag har vi haft en rätt så bekväm dag på jobbet ,planeringsdag som jag tycker gick både fort och smärtfritt.
Chefen bjöd på pizza och jag bjöd på jordgubbstårta.
Jag vart lite uppvaktad med sång och fick en fin bollkrysantemum och ett present(alians)kort på 400:-
Trevligt värre !



Åsså i morgon är det då dagen D, eller egentligen känns det inte märkligare än någon annan dag.
Men visst kommer jag ihåg hur gammal man faktiskt tyckte tanter på 40 taggar var...
-Herregud det är inte alls länge sen jag tyckte min egen mamma var 40år.

Och ni vet vad tiden går fort,står inte på förrens man är 50.....

Gubben stack just iväg och skulle fixa en present lite snabbt !
-Hallå, jag vill inte ha något han haffsat ihop "lite snabbt"
Han vet vad jag vill ha och det är både dyrt och fixas inte snabbt ,känner att jag surar ihop ifall han kommer med det sedvanliga......
-En vit orkideé från ICA

Men egentligen blir det inget firande förrens på lördag,då blir det lite partaj inom rimliga gränser.Man vill ju inte att det ska bli som på gatan bredvid oss i lördags.... ;)


Kräftskiva i Stensätra slutade med misshandel i bastun
SANDVIKEN.

Gammalt groll mellan grannar fick en fest att spåra ur under natten mot söndag. Tumult uppstod i den gemensamma bastun och en 36-årig man knuffades mot värmeaggregatet. Då klippte han till sin granne och är nu misstänkt för misshandel.

En bostadsförening i Stensätra hade kräftskiva på lördagskvällen. Alla grannar kom inte lika väl överens och med alkohol inblandat blev det tumultartat framåt natten.

I den gemensamma bastun började några män bråka vid ett-tiden. En 36-årig man blev knuffad mot bastuaggregatet och brände sig. Då blev han så arg att han klippte till sin 31-årige granne.

Mannen, som var kraftigt berusad, greps sedan av polisen. Han kunde inte höras förrän på söndagen.

Då hade han blivit anhållen men släpptes på fri fot efter att alla inblandade hade lämnat sina vittnesuppgifter. 36-åringen är misstänkt för misshandel av normalgraden.

Först trodde polisen att en annan granne kunde ha blivit knivskuren. En 40-årig man hade blivit rispad av något vasst men under söndagen kunde man konstatera att skadan uppstått i det allmänna tumultet. Ingen är misstänkt för att ha skadat honom.



Kommentarer
Postat av: Katarina

Haa Haa men ska vi inte bräcka dom da!!!!!

2009-08-24 @ 21:18:57
Postat av: Elin

Det kallar jag party! Wihooo!!

2009-08-24 @ 21:31:25
Postat av: Mia

Men vilka var det? Kunde inte få ihop det hur mycke jag än försökte...

2009-08-24 @ 23:01:45
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Katarina

ETT JÄTTE STORT VARMT GRATTIS PÅ 40-ÅRSDAGEN ERIKA ÖNSKAR KATARINA O ASKO MED HUNDAR!!!!!!

2009-08-25 @ 01:36:53
Postat av: Ullis

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-25 @ 08:23:20
URL: http://www.123minsida.se/ullis
Postat av: Lotta Djakartas

Grattis grattis dagen är din!! kramar fr ön

2009-08-25 @ 08:33:16
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0