Valborg

Så var det då äntligen helg, efter en kort vecka som bjudit på en hel del överraskningar bla lilla Lovisa som flyttat in till oss.

Sista april eller Valborg firas väldigt lugnt här hemma, eller inte alls kan man säga.
Inget annorlunda än mot någon annan dag före helg om jag säger så.Vi äter gott och dricker ett glas vin,inget märkvärdigt.

I morgon ska vi ta en tripp till Lotta och Jonas på Eskön,vi ska äta lite och sen tänkte jag ta Lotta med mig till min vän Erica och hämta hibiskus skotten som hennes mamma tagit med sig hit från Florida.

Det är mycket vi måste hinna med imorgon då vi ju ska ha fest på lördag.

Nu lite färska bilder på pudelungen igen..

Vi tränar "stå fint" , med blandat resultat....





Hmmm,va menar människan att jag ska göra ??????


-Så här då ?


-Sitt då ?
Nähäää inte det heller...

I dag var vi till den lokala plantskolan och lilla Lovisa var med,behöver jag säga att hon gjorde stor succé?
Själv inhandlade jag en ny ros , en Morden Blush.


Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Tjolahopp nu har vi grillat o ätit.. såå gott.. bra att du tränar med lill-rödingen..

kjaam

2009-04-30 @ 20:57:58
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0