Uppe med tuppen !

Vaknade före sju, drog mig lite och klev upp strax efter.
Har liksom inte ro att ligga när solen skiner ute och det ser ut att bli en toppen dag.


Väntar på att Morgonsoffan ska börja kl 09.00, vi brukar alltid lyssna på dom första nyheterna innan vi går ut.
Herreguuuud, precis som något annat pensionärpar, men jag längtar ju i och för sig till jag blir pensionär eller eventuellt vinner så mycket pengar att jag kan sluta jobba..*min dröm*
Ärligt så förstår jag mig inte på dem som som fortsätter jobba för att dom tycker det är roligt.Måste vara stor brist på ett levande liv det.....
Själv skulle jag ha fullt upp från morgon till kväll, och skulle vid en eventuell penninga vinst inte ens bemöda mig med att ringa och säga upp mig...
Eventuellt skulle man jobba en vecka bara för att få säga en del folk va man tyckte och tänkte....

Nää tillbaks till verkligheten, det blir väl lugnast så antar ja....

Ska slänga i väg ett sms till vår veterinär och höra om det blir vaccinering av hästen idag...

Annars kanske vi våldgästar vår vän Lotta ett tag, var väldigt länge sedan vi var ut till henne på Eskön.
Och med tanke på att hon var på klassfest i går så mår hon säkert prima idag...
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0