Barnsligt ?

Påsken är väl ett av tillfällena då man önskar man var barn igen.
I varje fall känner jag så, nu kan det ha att göra med att jag är barnsligt förtjust i godis och annat skojsigt man kan få till påsken..
-Nu råkar mina föräldrar veta om detta och fortfarande idag så får jag tillsammans med ungarna ett alldeles eget påskägg


I år fick jag även 18st penséer i olika färger ,så det blev fint både här och där kan jag lova.

                                                                                                       

Tyvärr så börjar jag antingen bli förkyld eller så är det lite släng av pollen, jag vet att jag haft lite små slängar dom senaste åren.
I och för sig inte värre än att jag blir totalt "däppt" i näsan och nyser titt som tätt.
Men liiite irreterande är det allt.

Men nu ska jag byta om och ta en promenad med Hanna och vovvarna.
Gubben han åker och jobbar på jobb nr:2 ,han bygger ju badrum hos en av sina kollegor.

Ha en skön kväll i solen som äntligen tittade fram.


Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

Kan man bli för vuxen för påskägg? Tror inte det... Alltid lika roligt!

Ha det bra i påsk!

Hälsningar Eva (Vi har haft en tik efter Clintan. Visst var väl han din?)

2009-04-07 @ 20:08:01
URL: http://www.engspringer.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0